Ақтаудағы ұшақ апатынан кейін алты әуежай тексерілді
13:42 19.02.2025 (жаңартылды: 14:15 19.02.2025)
© Photo : Пресс-служба правительства Казахстанавице-министр цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Дмитрий Мун

© Photo : Пресс-служба правительства Казахстана
Жазылу
Былтыр 960-тан астам жоспарлы және жоспардан тыс тексерулер мен сертификаттық зерттеулер жүргізілді
АСТАНА, 19 ақпан - Sputnik. Еліміздің алты әуежайы тексерілді, нәтижесін бүгін Қазақстанның авиация әкімшілігінің бас директоры Каталин Раду айтты.
Оның айтуынша, Қазақстанда барлығы 47 әуе кемесін пайдаланушы бар, қарулы күштерде 944 әуе кемесі тіркелген, оның 377-сінде ұшуға жарамдылық сертификаты бар.
Былтыр 960-тан астам жоспарлы және жоспардан тыс тексерулер мен сертификаттық зерттеулер жүргізілді. Қорытындысы бойынша 1210 рұқсат құжаты берілді. Сондай-ақ саланың 18 субъектісіне қатысты шектеу шаралары қабылданды. Биылға 820 тексеру жоспарланған.
Қазақстандық авиациядағы мемлекеттік қызметтер 100% цифрлық форматта ұсынылады. Өткен жылы электронды түрде 21 мың мемлекеттік қызмет көрсетілді, деп хабарлады цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министрі Дмитрий Мун.
"Бұрын ел ішінде ұшу немесе шетелге ұшу барысында ұмыт қалған құжаттарға немесе айыппұлға қатысты салынған тыйым жолаушыны әуреге салатын. Енді eGov Mobile мобильді қосымшасында 35 цифрлық құжат бар, оның ішінде жеке куәлік, туу туралы куәлік және заңды өкілдерге арналған сандық сенімхаттар бар", - деді Мун.
Министрлік ұшуға тыйым салуды тексеру сервисін әзірледі. Бұл құрал азаматтардың қарызына байланысты шығуға тыйым салынған ба, жоқ па, соны тексеруге мүмкіндік береді. Егер тыйым салынған жағдайда қарызды банктік цифрлық қызметтер арқылы бірден төлеуге болады.
Өз кезегінде премьер-министр Бектенов республикада цифрлық технологияларды енгізуді жеделдетуді тапсырды. Сондай-ақ қызмет көрсету сапасын жақсартуға ерекше назар аударылатын болады, өйткені шағым бұл қызметке өте көп түседі, деді ол.
"Жолаушылар тасымалына қатысты сапаның ең жоғары стандарттары бойынша жолаушыларға қызмет көрсету деңгейін арттыруға ерекше назар аударылсын. Бұл мәселе бойынша шағым көп. Бар проблемаларды жедел және жүйелі түрде шешу қажет. Заманауи цифрлық технологиялар операциялық процестерді оңтайландыруға, жолаушыларға қызмет көрсетуді жеделдетуге және шығындарды азайтуға мүмкіндік береді", - деді Олжас Бектенов.
Ол жүктерді алып жүру және өңдеу үшін озық цифрлық технологияларды енгізу қажеттілігіне назар аударды.