https://sputnik.kz/20240307/bizge-kishkentay-bala-da-bastyq-qostanayda-avtobus-zhurgizushileri-tapshy-42746247.html
"Бізге кішкентай бала да бастық": Қостанайда автобус жүргізушілері тапшы
"Бізге кішкентай бала да бастық": Қостанайда автобус жүргізушілері тапшы
Sputnik Қазақстан
Қазіргі жұмысшылардың көпшілігі зейнеткерлік жасқа толған, ал жас кадрлар жоқтың қасы 07.03.2024, Sputnik Қазақстан
2024-03-07T13:33+0500
2024-03-07T13:33+0500
2024-03-07T13:33+0500
қостанай
автобус
https://sputnik.kz/img/1069/26/10692641_0:57:2001:1182_1920x0_80_0_0_32ebffc4dacd65983182aa94e04387d4.jpg
АЛМАТЫ, 7 наурыз – Sputnik. Қостанайда қоғамдық көлік жүргізушілері жетіспейді, деп хабарлады Alau.kz.Жолаушылар тасымалымен айналысатын мердігерлер автобус жүргізушілері тапшы екенін үнемі айтып келеді. Олардың айтуынша, қазіргі жұмысшылардың көпшілігі зейнеткерлік жасқа толған, ал жас кадрлар жоқтың қасы.Серік Ысқақов 11 жылдан бері қоғамдық көлік жүргізушісі. Қазір ол мезгіл-мезгіл 10-шы, 8-ші маршруттар бойынша кезекшілік жасайды. Күнделікті таңғы 5-те тұрады. Себебі ол жұмысқа уақытында жетіп қана қоймай, физикалық тексеруден өтіп, көлікті тексеріп, содан кейін ғана желіге шығуы керек. Мұның бәрі уақытты қажет етеді. Ал кешке, түн жарымда үйге келеді.Қоғамдық көлік тасымалдаушыларының өздері кәсіби жүргізушілерге мұқтаж. Кадр тапшылығын Қазақстанның барлық өңірі бастан кешуде.Қостанайдағы тасымалдаушы компания өкілінің айтуынша, себебі мамандықтың өзі оңай емес. Мысалы, олардың компаниясында жүргізушілердің 60 пайызы 50 жастан асқан."Жүргізушілер, "D" санатынан бұрын D1 санатын алуы керек — бұл сыйымдылығы 15 орынға дейінгі шағын автобус. Содан кейін үш жыл өтуі керек, яғни ол көлік құралында көлік жүргізу тәжірибесін алуы керек және үш жылдан кейін ғана жүргізуші курстарына барып, оларды аяқтап, автотехникалық ХҚКО-да сынақ тапсыра алады", - деп түсіндіреді STA директорының орынбасары Юрий Панасенко.Қостанайлық тасымалдаушылар көлік министрлігіне D1 санаты үшін өтілін 3 жылдан 1 жылға дейін азайту туралы өтінішпен жүгінді.Сонымен қатар мамандардың айтуынша, қоғамдық көлікте жұмыс істеуге рұқсат алу үшін қажетті жасты 25 жастан 23 жасқа дейін төмендету ұсынылды. Бұл ұсыныстар мәжілісте қаралып жатыр.
https://sputnik.kz/20231222/almatyda-avtobus-bir-top-adamdy-qagyp-ketti-41126641.html
қостанай
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/1069/26/10692641_30:0:1807:1333_1920x0_80_0_0_ed6ae3b35664e88d96db5c250241388d.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
қостанай, автобус
"Бізге кішкентай бала да бастық": Қостанайда автобус жүргізушілері тапшы
Қазіргі жұмысшылардың көпшілігі зейнеткерлік жасқа толған, ал жас кадрлар жоқтың қасы
АЛМАТЫ, 7 наурыз – Sputnik. Қостанайда қоғамдық көлік жүргізушілері жетіспейді, деп хабарлады
Alau.kz. Жолаушылар тасымалымен айналысатын мердігерлер автобус жүргізушілері тапшы екенін үнемі айтып келеді. Олардың айтуынша, қазіргі жұмысшылардың көпшілігі зейнеткерлік жасқа толған, ал жас кадрлар жоқтың қасы.
Серік Ысқақов 11 жылдан бері қоғамдық көлік жүргізушісі. Қазір ол мезгіл-мезгіл 10-шы, 8-ші маршруттар бойынша кезекшілік жасайды. Күнделікті таңғы 5-те тұрады. Себебі ол жұмысқа уақытында жетіп қана қоймай, физикалық тексеруден өтіп, көлікті тексеріп, содан кейін ғана желіге шығуы керек. Мұның бәрі уақытты қажет етеді. Ал кешке, түн жарымда үйге келеді.
"Жұмыс ауыр, өте ауыр. Біріншіден, таңертең ерте барып, кеш қайтамыз. Екіншіден, үнемі рөлде, жолаушылар дөрекі және біз жолаушыларға ештеңе істей алмаймыз, олар телефонға түсіреді. Жүргізушіні ешкім қорғамайды, тек клиенттікі дұрыс. Тіпті кішкентай бала да бізге бастық", - дейді автобус жүргізушісі Серік Ысқақов.
Қоғамдық көлік тасымалдаушыларының өздері кәсіби жүргізушілерге мұқтаж. Кадр тапшылығын Қазақстанның барлық өңірі бастан кешуде.
Қостанайдағы тасымалдаушы компания өкілінің айтуынша, себебі мамандықтың өзі оңай емес. Мысалы, олардың компаниясында жүргізушілердің 60 пайызы 50 жастан асқан.
"Жүргізушілер, "D" санатынан бұрын D1 санатын алуы керек — бұл сыйымдылығы 15 орынға дейінгі шағын автобус. Содан кейін үш жыл өтуі керек, яғни ол көлік құралында көлік жүргізу тәжірибесін алуы керек және үш жылдан кейін ғана жүргізуші курстарына барып, оларды аяқтап, автотехникалық ХҚКО-да сынақ тапсыра алады", - деп түсіндіреді STA директорының орынбасары Юрий Панасенко.
Қостанайлық тасымалдаушылар көлік министрлігіне D1 санаты үшін өтілін 3 жылдан 1 жылға дейін азайту туралы өтінішпен жүгінді.
Сонымен қатар мамандардың айтуынша, қоғамдық көлікте жұмыс істеуге рұқсат алу үшін қажетті жасты 25 жастан 23 жасқа дейін төмендету ұсынылды. Бұл ұсыныстар мәжілісте қаралып жатыр.