https://sputnik.kz/20231104/shymkentte-aldangan-tutynushylarga-106-mln-tenge-qaytaryldy-39917093.html
Шымкентте алданған тұтынушыларға 106 млн теңге қайтарылды
Шымкентте алданған тұтынушыларға 106 млн теңге қайтарылды
Sputnik Қазақстан
Былтыр сапасыз қызметтер мен тауарларға шағымдар саны 15%-ке өскен 04.11.2023, Sputnik Қазақстан
2023-11-04T19:48+0500
2023-11-04T19:48+0500
2023-11-04T19:48+0500
шымкент
тұтынушылар
https://sputnik.kz/img/07e7/0a/10/39389906_0:0:1280:720_1920x0_80_0_0_0f9bd1f1e8afa3b715edcbba3090a57f.jpg
АЛМАТЫ, 4 қараша - Sputnik. Шымкенттегі алданған тұтынушыларға 106 млн теңге қайтарылды, деп хабарлады "Хабар 24".Шымкентте өткен жылы сапасыз қызметтер мен тауарларға шағымдар саны 15%-ке өсті. Көбісі бөлшек сауда, тұрмыстық қызметтер және электронды коммерция салаларына қатысты. Автокөлік немесе тұрғын үй саудасына да шағым айтатындар бар. Мамандар бұны тұтыну мәдениетінің өсуімен байланыстырады."Барлығы 2 мыңнан астам өтініш келіп түсті. Шағым неше түрлі, сол сияқты сомасы да әртүрлі. Біреу тауардың сапасына, біреу автомобильдің техникалық жағдайына және т. б. наразы. Барлық тексерудің қорытындысы бойынша жалпы 106 млн теңге тұтынушыларға қайтарылды", - дейді сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті басшысының орынбасары Оспан Әбиев.
https://sputnik.kz/20230619/meditsina-internet-avtobus-qazaqstandyqtar-qanday-qyzmetterge-kop-shagymdanady-36113807.html
шымкент
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e7/0a/10/39389906_160:0:1120:720_1920x0_80_0_0_b7aa9a4730bbc60ab2704d3ae7764990.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
шымкент, тұтынушылар
Шымкентте алданған тұтынушыларға 106 млн теңге қайтарылды
Былтыр сапасыз қызметтер мен тауарларға шағымдар саны 15%-ке өскен
АЛМАТЫ, 4 қараша - Sputnik. Шымкенттегі алданған тұтынушыларға 106 млн теңге қайтарылды, деп хабарлады "
Хабар 24".
Шымкентте өткен жылы сапасыз қызметтер мен тауарларға шағымдар саны 15%-ке өсті. Көбісі бөлшек сауда, тұрмыстық қызметтер және электронды коммерция салаларына қатысты. Автокөлік немесе тұрғын үй саудасына да шағым айтатындар бар. Мамандар бұны тұтыну мәдениетінің өсуімен байланыстырады.
"Барлығы 2 мыңнан астам өтініш келіп түсті. Шағым неше түрлі, сол сияқты сомасы да әртүрлі. Біреу тауардың сапасына, біреу автомобильдің техникалық жағдайына және т. б. наразы. Барлық тексерудің қорытындысы бойынша жалпы 106 млн теңге тұтынушыларға қайтарылды", - дейді сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті басшысының орынбасары Оспан Әбиев.