https://sputnik.kz/20230906/deputat-poyyzdar-terezeleri-ashylmaydy-qabyrgasynda-taraqandar-zhuredi-38242988.html
Депутат пойыздар жайлы: терезелері ашылмайды, қабырғасында тарақандар жүреді
Депутат пойыздар жайлы: терезелері ашылмайды, қабырғасында тарақандар жүреді
Sputnik Қазақстан
Ал жаз айларында билет бағасы тіпті шарықтап кетеді 06.09.2023, Sputnik Қазақстан
2023-09-06T15:24+0500
2023-09-06T15:24+0500
2023-09-06T15:24+0500
қоғам
пойыз
депутат
қтж
https://sputnik.kz/img/07e4/08/19/14790017_0:526:2047:1677_1920x0_80_0_0_b273867c45d8ce9b7362bdf16fbd4e03.jpg
АСТАНА, 6 қыркүйек – Sputnik. Мәжіліс депутаты Елнұр Бейсенбаев "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясының жұмысын сынға алды, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан тілшісі.Оның айтуынша, бүгінде теміржол жолаушылар тасымалының сапасы сын көтермейді. Себебі жолаушылар құрамының көп бөлігі – кеңес заманының мұрасы. Жыл сайын вагондар паркін жаңарту мәселесі көтерілгенімен, жоспар орындалмайды."Қазіргі уақытта теміржол құрамының кемінде 60%-і тозған, пайдалануға жарамайды. Ал министрлік вагондар паркін түбегейлі жаңартуды 2030 жылға жоспарлап отыр. Осы орайда, ескере кететін жайт "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы 1997 жылы құрылды. Яғни, 26 жыл күткеніміз аздай, енді тағы да 7 жыл күтуіміз керек. Күткен үмітіміз ақталатынына, вагондар паркін жаңарту жұмысы тиімді болатынына сеніміміз аз. 2030 жылы қалған вагондар ескіріп, теміржол құрамы паркінің тозуы 80 проценттен асып кетпейтініне кім кепіл?! ", - дейді Бейсенбаев премьер-министрге жолдаған депутаттық сауалында.Депутаттың айтуынша, жаз айларында пойызға билет табу өте қиын. Оның үстіне теміржол билеттерінің құнын субсидиялауға жыл сайын қомақты қаражат бөлінсе де, баға шарықтап тұрады.Бейсенбаев ҚТЖ-ның құрылғанына 26 жыл болса да, бұл саладағы жұмыс әлі күнге дейін реттелмегенін айтты."Сол себепті депутаттық сауалда көтерілген мәселелерді жан-жақты зерделеп, теміржол тасымалы мәселесін түбегейлі шешуді сұраймыз. Бұл жай ғана бір депутаттың сауалы емес, бір өңірден екінші өңірге жаз бойы жете алмаған мыңдаған азаматтың аманаты. Жылына 24 миллиардтан астам тікелей субсидия алатын ұлттық компанияның жұмысын ретке келтіретін уақыт жетті", - деп мәлімдеді депутат.
https://sputnik.kz/20230627/poyyz-keshikkeni-ushin-bilet-bagasyna-zhenildik-zhasala-ma--ministr-zhauaby-36370062.html
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e4/08/19/14790017_0:334:2047:1869_1920x0_80_0_0_0b200225a23c7b01c78bd464d53d9dc1.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
пойыз, депутат, қтж
Депутат пойыздар жайлы: терезелері ашылмайды, қабырғасында тарақандар жүреді
Ал жаз айларында билет бағасы тіпті шарықтап кетеді
АСТАНА, 6 қыркүйек – Sputnik. Мәжіліс депутаты Елнұр Бейсенбаев "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясының жұмысын сынға алды, деп хабарлайды
Sputnik Қазақстан тілшісі.
Оның айтуынша, бүгінде теміржол жолаушылар тасымалының сапасы сын көтермейді. Себебі жолаушылар құрамының көп бөлігі – кеңес заманының мұрасы. Жыл сайын вагондар паркін жаңарту мәселесі көтерілгенімен, жоспар орындалмайды.
"Қазіргі уақытта теміржол құрамының кемінде 60%-і тозған, пайдалануға жарамайды. Ал министрлік вагондар паркін түбегейлі жаңартуды 2030 жылға жоспарлап отыр. Осы орайда, ескере кететін жайт "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы 1997 жылы құрылды. Яғни, 26 жыл күткеніміз аздай, енді тағы да 7 жыл күтуіміз керек. Күткен үмітіміз ақталатынына, вагондар паркін жаңарту жұмысы тиімді болатынына сеніміміз аз. 2030 жылы қалған вагондар ескіріп, теміржол құрамы паркінің тозуы 80 проценттен асып кетпейтініне кім кепіл?! ", - дейді Бейсенбаев премьер-министрге жолдаған депутаттық сауалында.
Депутаттың айтуынша, жаз айларында пойызға билет табу өте қиын. Оның үстіне теміржол билеттерінің құнын субсидиялауға жыл сайын қомақты қаражат бөлінсе де, баға шарықтап тұрады.
"Кондиционері істемейтін, терезелері ашылмайтын, қабырғасында тарақандар жүретін, қазіргі уақытта тозығы жеткен вагондарға жаз мезгілінде билет сатып алу арман болды. Ал сәті түсіп билет тапқан бақытты жандарды вагон ішінде нағыз масқара күтіп тұрады. Билет тапшылығымен қатар, билеттің қымбатшылығын көріп отырмыз. Олар әртүрлі мобильді қосымшаларда сатып алу кезінде ерекшеленеді", - деп ашынды мәжілісмен.
Бейсенбаев ҚТЖ-ның құрылғанына 26 жыл болса да, бұл саладағы жұмыс әлі күнге дейін реттелмегенін айтты.
"Сол себепті депутаттық сауалда көтерілген мәселелерді жан-жақты зерделеп, теміржол тасымалы мәселесін түбегейлі шешуді сұраймыз. Бұл жай ғана бір депутаттың сауалы емес, бір өңірден екінші өңірге жаз бойы жете алмаған мыңдаған азаматтың аманаты. Жылына 24 миллиардтан астам тікелей субсидия алатын ұлттық компанияның жұмысын ретке келтіретін уақыт жетті", - деп мәлімдеді депутат.