https://sputnik.kz/20250506/qazavtozholga-bir-aptada-zholga-qatysty-17-mynnan-astam-otinim-tusken-53221188.html
"Қазавтожолға" бір аптада жолға қатысты 17 мыңнан астам өтінім түскен
"Қазавтожолға" бір аптада жолға қатысты 17 мыңнан астам өтінім түскен
Sputnik Қазақстан
Республикалық жолдарға қатысты ең көп хабарламалар Ақмола, Қызылорда және Түркістан облыстарынан келіп түскен 06.05.2025, Sputnik Қазақстан
2025-05-06T14:56+0500
2025-05-06T14:56+0500
2025-05-06T14:56+0500
қазавтожол
операторлар
https://sputnik.kz/img/07e4/0a/1d/15327708_0:0:2000:1125_1920x0_80_0_0_54a599b23f73245121e054402c22fb4a.jpg
АСТАНА, 6 мамыр - Sputnik. Бір аптада "Қазавтожолдың" 1403 байланыс орталығының операторларына жолға қатысты 17 мыңнан астам өтініш түскен.Компания хабарлағандай, әсіресе республикалық жолдарға қатысты ең көп хабарламалар Ақмола, Қызылорда және Түркістан облыстарынан келіп түскен. Ведомствоның мәліметінше, барлық өтінімдер регламентке сәйкес уақтылы орындалған."ҚазАвтоЖол" ұлттық компаниясы пайдаланушыларға бірнеше байланыс арналарын ұсынады:
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e4/0a/1d/15327708_251:0:1751:1125_1920x0_80_0_0_af4c11a9835a2f132a71540e1c098ee2.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
қазавтожол, операторлар
"Қазавтожолға" бір аптада жолға қатысты 17 мыңнан астам өтінім түскен
Республикалық жолдарға қатысты ең көп хабарламалар Ақмола, Қызылорда және Түркістан облыстарынан келіп түскен
АСТАНА, 6 мамыр - Sputnik. Бір аптада "Қазавтожолдың" 1403 байланыс орталығының операторларына жолға қатысты 17 мыңнан астам өтініш түскен.
Компания
хабарлағандай, әсіресе республикалық жолдарға қатысты ең көп хабарламалар Ақмола, Қызылорда және Түркістан облыстарынан келіп түскен. Ведомствоның мәліметінше, барлық өтінімдер регламентке сәйкес уақтылы орындалған.
"Байланыс орталығының базасында азаматтарға қолайлы әрі жедел ақпарат беру үшін интерактивті дауыстық меню (IVR) жүйесі іске қосылды. Осы жүйенің көмегімен 2 702 өтінім операторлардың қатысуынсыз автоматты түрде өңделсе, операторлар 11 679 қоңырауға жауап берді", - дейді компаниядағылар.
"ҚазАвтоЖол" ұлттық компаниясы пайдаланушыларға бірнеше байланыс арналарын ұсынады:
www.qaj.kz ресми интернет-ресурсы;
Telegram бот (@qazavtojolbot, @CallCenterQaj_bot)
WhatsApp мессенджері (+7 775 001 1403).