https://sputnik.kz/20250502/astanada-lrt-relsin-toseu-zhumystarynyn-25-protsenti-ayaqtaldy-53097256.html
Астанада LRT рельсін төсеу жұмыстарының 25 проценті аяқталды
Астанада LRT рельсін төсеу жұмыстарының 25 проценті аяқталды
Sputnik Қазақстан
Екі жолақты желінің 5,6 километрі төселді 02.05.2025, Sputnik Қазақстан
2025-05-02T12:05+0500
2025-05-02T12:05+0500
2025-05-02T12:05+0500
астана lrt
https://sputnik.kz/img/07e9/05/02/53084179_0:214:991:771_1920x0_80_0_0_2d600ea2af15c2b6c75419b88e516c45.jpg
АСТАНА, 2 мамыр – Sputnik. Астана қаласында LRT желісінің құрылысы барысында жолдың жоғарғы құрылысын салу жұмыстарының 25% аяқталды, деп хабарлады елорда әкімдігінің ресми сайты.Екі жолақты желінің жоспарланған 22,4 километрінің 5,6 километрі төселді.Нысанға арнайы техника жеткізілді: маневрлік тартқыш, рельсті экскаватор, сорғысы бар бетон араластырғыш, консольді кран және платформалар.Құрылыс барысында шу мен діріл деңгейін төмендететін заманауи DTVII2-1 рельс бекіту жүйесі қолданылады. Бұл жүйенің артықшылықтары — шуды 5–10 дБ-ге дейін азайту, жоғары тозуға төзімділік және әртүрлі жағдайларға бейімделгіштігі.Өткен жылы №116 және №117 станциялар арасындағы эстакада бөлігінде алғашқы 500 метр жол төселді. Бұл тестілік кезең қысқы ауа райының жеңіл рельсті көліктің жол құрылымына әсерін зерделеуге мүмкіндік берді.
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e9/05/02/53084179_0:121:991:864_1920x0_80_0_0_ce7ed7a509a5910330917f6f69b96c93.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
астана lrt
Астанада LRT рельсін төсеу жұмыстарының 25 проценті аяқталды
Екі жолақты желінің 5,6 километрі төселді
АСТАНА, 2 мамыр – Sputnik. Астана қаласында LRT желісінің құрылысы барысында жолдың жоғарғы құрылысын салу жұмыстарының 25% аяқталды, деп хабарлады елорда әкімдігінің ресми сайты.
Екі жолақты желінің жоспарланған 22,4 километрінің 5,6 километрі төселді.
Нысанға арнайы техника жеткізілді: маневрлік тартқыш, рельсті экскаватор, сорғысы бар бетон араластырғыш, консольді кран және платформалар.
Құрылыс барысында шу мен діріл деңгейін төмендететін заманауи DTVII2-1 рельс бекіту жүйесі қолданылады. Бұл жүйенің артықшылықтары — шуды 5–10 дБ-ге дейін азайту, жоғары тозуға төзімділік және әртүрлі жағдайларға бейімделгіштігі.
Өткен жылы №116 және №117 станциялар арасындағы эстакада бөлігінде алғашқы 500 метр жол төселді. Бұл тестілік кезең қысқы ауа райының жеңіл рельсті көліктің жол құрылымына әсерін зерделеуге мүмкіндік берді.