Теміржолмен жүк тасымалдау тарифі өседі

© Photo : предоставлено родственниками погибшего мальчика14-летний подросток погиб от удара током, забравшись на грузовой вагон
14-летний подросток погиб от удара током, забравшись на грузовой вагон - Sputnik Қазақстан, 1920, 18.06.2024
Жазылу
Еуразиялық экономикалық одақтың барлық елінде жүк тасымалдау тарифі сараланған
АСТАНА, 18 маусым – Sputnik. "Қазақстан темір жолы" ҰК магистральдық теміржол желілерінің қызметіне жаңа тарифтік саясат әзірлеп жатыр.
Енді экспорт және ел ішіндегі тасымалдар транзитті есепке алмай бағаланады, ал желілер отандық жүк жөнелтушілер есебінен дамытылады, деп хабарлады Apk-news.kz.
Бұл мәселе Кәсіпкерлер палатасында ҚТЖ-мен өткен бизнес өкілдерінің кездесуінде талқыланды.
"Ұлттық темір жол компаниясы бизнесті магистральдық теміржол желісі қызметтеріне жаңа тарифтік жүйені енгізетін халықаралық консалтингтік мамандар тобымен таныстырды. Атап айтқанда, ұжым жаңа тарифті, сондай-ақ MHC қызметтеріне жаңа прейскурант құруда", - деп жазылған хабарламада.
Бизнес өкілдері құжатпен танысқаннан кейін "Жол картасында" Қазақстан экономикасының мүддесі көрсетілмегенін мәлімдеді.

Бұл ретте ҚТЖ жаңа тарифтерді енгізу компания үшін аса қажетті шара екенін хабарлады. Жаңа прейскурантқа сәйкес, жүк Қазақстан ішінде де, экспортқа да транзиттік тасымалдауды есепке алмай жүреді, ал MHS желісінің инфрақұрылымын дамыту Қазақстандағы жүк тасымалдаушылардың есебінен қамтамасыз етіледі.
Қазақстанда 2023 жылы теміржол транзиттік тасымалы 20 пайызға өскені атап өтілді.

Бизнес өкілдері MHS қызметтерінен алынған кіріс "бірыңғай кассада" жиналуы керек деп мәлімдеді.
Кәсіпкерлер де қымбатырақ дайын өнім мен арзан шикізат ешқашан бірдей бағамен тасымалданбайтынын алға тартып, жүк түріне қарай бағаны саралаудан бас тартуға қарсы болды. Бизнесмендер темір жолдың теңізге шығу мүмкіндігінің жоқтығынан және жолдардың дамымағандығынан жүк тасымалдаудың жаңа тарифтері жеке салаларға да, жалпы экономикаға да үлкен әсер ететінін айтты.
"Бұрынғы тарифтік құрылымды бұзу және жүк тасымалдау бағасы айтарлықтай өсетін жаңасын енгізу, әсіресе бүгінгі күрделі геосаяси жағдайда қазақстандық өндірушілердің бәсекеге қабілеттілігін жоғалтуға әкеледі", - деп палатаның баспасөз қызметі кәсіпкерлердің сөзінен үзінді келтірді.
Бұл ретте Еуразиялық экономикалық одақтың (ЕАЭО) барлық елінде жүк тасымалдау тарифі сараланғаны айтылды. ҚТЖ мұндай жүйеден бас тартса, біздің экспорттаушылар кемсітуге ұшырайды.
ҚТЖ жүк түрлері бойынша тарифтерді саралауды алып тастаса, экспортқа тасымалдау бағасы айтарлықтай өсуі мүмкін, деп қорытындылады палата.
Жаңалықтар
0