https://sputnik.kz/20240116/2030-zhylga-qaray-elektrondy-saudanyn-ulesi-20-ga-deyin-artady-41606654.html
2030 жылға қарай электронды сауданың үлесі 20%-ға дейін артады
2030 жылға қарай электронды сауданың үлесі 20%-ға дейін артады
Sputnik Қазақстан
Қазақстандықтар негізінен интернет арқылы тұрмыстық заттар, киім-кешек, азық-түлік, косметика және дәрі-дәрмек сатып алады 16.01.2024, Sputnik Қазақстан
2024-01-16T21:49+0500
2024-01-16T21:49+0500
2024-01-16T21:49+0500
электрондық үкімет
сауда
https://sputnik.kz/img/07e7/09/15/38648147_1:0:3642:2048_1920x0_80_0_0_ac12d8a3baf0ac575e4a26a37d3a3ef1.jpg
АСТАНА, 16 қаңтар – Sputnik. Өткен жылдың 11 айында электронды сауда көлемі шамамен 2,2 трлн теңгені құрап, бөлшек сауда көлемінен 13%-ға дейін өсті. Бұл туралы сауда және интеграция министрі Арман Шаққалиев электронды сауданы одан әрі дамыту мәселелері қаралған үкімет отырысында айтты, деп хабарлады премьер-министрдің баспасөз қызметі.2022 жылдың қорытындысы бойынша елімізде электронды сауданың үлесі – 12,5%-ды құрады, бұл шамамен екі трлн теңге.Қазақстандықтар негізінен интернет арқылы тұрмыстық заттар, киім-кешек пен аяқ киім, азық-түлік, косметика және дәрі-дәрмек сатып алады.Аталған жұмыс шеңберінде танымал маркетплейстерде отандық өндіріс тауарларының ұсынылуын кеңейту, қойма және логистикалық инфрақұрылымды дамыту, сондай-ақ тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнінде шаралар қабылданатын болады.Қазақстанда 2023 жылы е-коммерция көлемі 2,2 трлн теңгеден асып, барлық бөлшек сауданың 13%-ын құрады. Біздегі нарықтың ауқымды бөлігі шетелдік интернет-алаңдарға тиесілі.
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e7/09/15/38648147_456:0:3187:2048_1920x0_80_0_0_5ac4421eb3917ba22683856f3e85a34f.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
электрондық үкімет, сауда
электрондық үкімет, сауда
2030 жылға қарай электронды сауданың үлесі 20%-ға дейін артады
Қазақстандықтар негізінен интернет арқылы тұрмыстық заттар, киім-кешек, азық-түлік, косметика және дәрі-дәрмек сатып алады
АСТАНА, 16 қаңтар – Sputnik. Өткен жылдың 11 айында электронды сауда көлемі шамамен 2,2 трлн теңгені құрап, бөлшек сауда көлемінен 13%-ға дейін өсті. Бұл туралы сауда және интеграция министрі Арман Шаққалиев электронды сауданы одан әрі дамыту мәселелері қаралған үкімет отырысында айтты, деп хабарлады премьер-министрдің баспасөз қызметі.
2022 жылдың қорытындысы бойынша елімізде электронды сауданың үлесі – 12,5%-ды құрады, бұл шамамен екі трлн теңге.
Қазақстандықтар негізінен интернет арқылы тұрмыстық заттар, киім-кешек пен аяқ киім, азық-түлік, косметика және дәрі-дәрмек сатып алады.
"Сонымен қатар министрліктің алдында электронды сауданың үлесін 2030 жылға қарай 20%-ға дейін жеткізу міндеті тұр", - деді министр.
Аталған жұмыс шеңберінде танымал маркетплейстерде отандық өндіріс тауарларының ұсынылуын кеңейту, қойма және логистикалық инфрақұрылымды дамыту, сондай-ақ тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөнінде шаралар қабылданатын болады.
Қазақстанда 2023 жылы е-коммерция көлемі 2,2 трлн теңгеден асып, барлық бөлшек сауданың 13%-ын құрады. Біздегі нарықтың ауқымды бөлігі шетелдік интернет-алаңдарға тиесілі.