https://sputnik.kz/20231204/qazaqstan-eaeo-tagy-korshilerimen-uaqyt-tegeurinine-totep-beretin-dalizderdi-damytyp-zhatyr-40613699.html
Қазақстан ЕАЭО-тағы көршілерімен уақыт тегеурініне төтеп беретін дәліздерді дамытып жатыр
Қазақстан ЕАЭО-тағы көршілерімен уақыт тегеурініне төтеп беретін дәліздерді дамытып жатыр
Sputnik Қазақстан
АЛМАТЫ, 4 желтоқсан — Sputnik. Орталық Азия елдерінің экономикасы белсенді өсіп келеді, сондықтан Қазақстан, Ресей және ТМД-ның басқа елдері бүгінде көлік... 04.12.2023, Sputnik Қазақстан
2023-12-04T20:00+0500
2023-12-04T20:00+0500
2023-12-04T20:00+0500
еаэо
https://sputnik.kz/img/07e7/05/1d/35379629_0:61:1400:849_1920x0_80_0_0_4adb35cf617af745e47ce0ada7d2d2a2.jpg
АЛМАТЫ, 4 желтоқсан — Sputnik. Орталық Азия елдерінің экономикасы белсенді өсіп келеді, сондықтан Қазақстан, Ресей және ТМД-ның басқа елдері бүгінде көлік инфрақұрылымын тездетіп жаңартып жатыр. Бұл туралы "Sputnik на русском" эксклюзивті сұхбатында трансевразиялық тасымалдау жөніндегі халықаралық үйлестіру кеңесінің бас хатшысы Геннадий Бессонов айтты.Бүгінгі таңда Орталық Азия елдері – Қазақстан және Өзбекстанның халқы мен экономикасы белсенді дамып келеді, деді ол.Сарапшының айтуынша, 40 миллионға жуық халқы бар Өзбекстан, 20 миллион халқы бар Қазақстан Орталық Азиядағы маңызды экономикалық мемлекеттерге айналды. Әрине, бұл инфрақұрылымды дамытатын сауда-экономикалық қатынастардың артуымен байланысты.Бессоновтың айтуынша, Дарбаза-Мақтаарал өткелінің құрылысы Ташкент теміржол торабын айналып өтеді. Себебі жұмыс істеп тұрған инфрақұрылым біршама шамадан тыс жүктелген және ол бүгінгі жүк көлемін техникалық жағынан қамтамасыз етпейді. Ал жаңа өткелдің құрылысы Өзбекстанның батысындағы өнеркәсіптік кәсіпорындарға қарай еркін және жылдам қозғалуға мүмкіндік береді.Трансевразиялық тасымалдар жөніндегі халықаралық үйлестіру кеңесінің бас хатшысы Қазақстандағы қосымша шекара өткелі Бақты-Аягөздің Қытайдан Қазақстанға, ары қарай Ресей мен Беларусь инфрақұрылымына кіретін үшінші кіру жол екенін айтты.Бессоновтың айтуынша, Транкаспий бағыты уақыттың қиындықтарына тұрып бере алады."Бұл ешқандай балама, ешқандай бәсекелестік емес - бүгінгі таңда көлік жүйесі экономиканың сұраныстарына толық жауап бермейді", - дейді сарапшы.
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e7/05/1d/35379629_94:0:1306:909_1920x0_80_0_0_b5f210999a729a0779cdcac807f8100e.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
еаэо
АЛМАТЫ, 4 желтоқсан — Sputnik. Орталық Азия елдерінің экономикасы белсенді өсіп келеді, сондықтан Қазақстан, Ресей және ТМД-ның басқа елдері бүгінде көлік инфрақұрылымын тездетіп жаңартып жатыр. Бұл туралы "Sputnik на русском" эксклюзивті сұхбатында трансевразиялық тасымалдау жөніндегі халықаралық үйлестіру кеңесінің бас хатшысы Геннадий Бессонов айтты.
Бүгінгі таңда Орталық Азия елдері – Қазақстан және Өзбекстанның халқы мен экономикасы белсенді дамып келеді, деді ол.
Сарапшының айтуынша, 40 миллионға жуық халқы бар Өзбекстан, 20 миллион халқы бар Қазақстан Орталық Азиядағы маңызды экономикалық мемлекеттерге айналды. Әрине, бұл инфрақұрылымды дамытатын сауда-экономикалық қатынастардың артуымен байланысты.
Бессоновтың айтуынша, Дарбаза-Мақтаарал өткелінің құрылысы Ташкент теміржол торабын айналып өтеді. Себебі жұмыс істеп тұрған инфрақұрылым біршама шамадан тыс жүктелген және ол бүгінгі жүк көлемін техникалық жағынан қамтамасыз етпейді. Ал жаңа өткелдің құрылысы Өзбекстанның батысындағы өнеркәсіптік кәсіпорындарға қарай еркін және жылдам қозғалуға мүмкіндік береді.
Трансевразиялық тасымалдар жөніндегі халықаралық үйлестіру кеңесінің бас хатшысы Қазақстандағы қосымша шекара өткелі Бақты-Аягөздің Қытайдан Қазақстанға, ары қарай Ресей мен Беларусь инфрақұрылымына кіретін үшінші кіру жол екенін айтты.
Бессоновтың айтуынша, Транкаспий бағыты уақыттың қиындықтарына тұрып бере алады.
"Бұл ешқандай балама, ешқандай бәсекелестік емес - бүгінгі таңда көлік жүйесі экономиканың сұраныстарына толық жауап бермейді", - дейді сарапшы.