https://sputnik.kz/20231013/qazaqstanda-autizmi-bar-balalarmen-robottardyn-zhumys-isteu-tazhiribesi-engizilip-zhatyr-39347641.html
Қазақстанда аутизмі бар балалармен роботтардың жұмыс істеу тәжірибесі енгізіліп жатыр
Қазақстанда аутизмі бар балалармен роботтардың жұмыс істеу тәжірибесі енгізіліп жатыр
Sputnik Қазақстан
АСТАНА, 13 қазан – Sputnik. Қазақстанда аутист балалармен сабақ өткізу үшін адам тәрізді роботтар бағдарламалана бастады, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан... 13.10.2023, Sputnik Қазақстан
2023-10-13T20:30+0500
2023-10-13T20:30+0500
2023-10-13T20:30+0500
мүмкіндігі шектеулі тұлғалар
https://sputnik.kz/img/07e7/06/06/35676098_0:0:3072:1728_1920x0_80_0_0_b48955f10f20e968d8d7acc57f55de7e.jpg
АСТАНА, 13 қазан – Sputnik. Қазақстанда аутист балалармен сабақ өткізу үшін адам тәрізді роботтар бағдарламалана бастады, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан тілшісі.Nao роботы аутизмі бар балаларда қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдыларды дамытуға көмектесетін жоғары интерактивтілікке ие. Ол адамдармен көз байланысын орнатуға қабілетті. Аутизммен ауыратын балалар көбінесе технологияға жоғары қызығушылық танытады және компьютерлермен жұмыс істегенде өздерін жайлы сезінеді, дейді Novators өкілдері.Роботтар өздерінің әлеуметтік дағдыларымен - көзбен байланыс, демонстрациялық қимыл, өзара назар аудару және басқа да ауызша және вербалды емес мінез-құлық интерактивті оқыту үшін тартымды орта жасайды, деп жалғастырды ол."Біз соңғы 6 жыл бойы зерттеу жүргізіп келеміз және оның тиімді нәтиже беретінін көрдік. Робот өзін қалай ұстауы керек. Қандай әдістерді қолданған дұрыс. Робот бағдарламасы патенттелген. Біз аутизмі бар балалардың әлеуметтік және танымдық дағдыларын дамыту үшін оқу жоспарын құрдық", - деп атап өтті Сандығұлова.Робот сабақ кезінде баланың қатысуын қадағалайды және оның дамуы туралы жеке ақпарат бере алады, деді ол. Ата-ананың статистикасы бар және осыған сүйене отырып, олар не нәрсеге назар аудару керектігін түсіне алады."Аутизмі бар балалардың ата-аналары үшін баланың даму динамикасын көру маңызды. Мысалы, экспрессивті дағдылардың қалай дамитынын білуге болады. Барлық әлеуметтік және когнитивті дағдылар бойынша оларда статистика бар. Осылайша олар баланың күшті жақтарын түсінеді және қандай дағдыларды дамыту керектігін көреді", - деп атап өтті сұхбаттасушы.Роботерапия әдістемесін 2018-2019 жылдары республикалық балаларды оңалту орталығының базасында Назарбаев Университетінің HRI lab (адам және робот зертханасы) ғылыми тобы сынақтан өткізді. Бұл әдістеме Шымкент, Талдықорған, Павлодар және Өскемендегі 4 орталықта енгізілді. Тағы 18 орталықпен келісім жасалған.
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e7/06/06/35676098_216:0:2947:2048_1920x0_80_0_0_3619ca150d0072f5fb5e4b800d505527.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
мүмкіндігі шектеулі тұлғалар
мүмкіндігі шектеулі тұлғалар
АСТАНА, 13 қазан – Sputnik. Қазақстанда аутист балалармен сабақ өткізу үшін адам тәрізді роботтар бағдарламалана бастады, деп хабарлайды
Sputnik Қазақстан тілшісі.
Nao роботы аутизмі бар балаларда қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдыларды дамытуға көмектесетін жоғары интерактивтілікке ие. Ол адамдармен көз байланысын орнатуға қабілетті. Аутизммен ауыратын балалар көбінесе технологияға жоғары қызығушылық танытады және компьютерлермен жұмыс істегенде өздерін жайлы сезінеді, дейді Novators өкілдері.
"Аутизммен ауыратын балалар сабақ кезінде қатты алаңдаумен болады. Егер мұндай құрылғылар болмаса, мамандарға мұндай балалармен жұмыс істеу қиынырақ. Зерттеу нәтижелері бойынша біз роботтардың арқасында терапия әлдеқайда тиімді болатынын түсіндік", - деді компанияның негізін қалаушы Анара Сандығұлова.
Роботтар өздерінің әлеуметтік дағдыларымен - көзбен байланыс, демонстрациялық қимыл, өзара назар аудару және басқа да ауызша және вербалды емес мінез-құлық интерактивті оқыту үшін тартымды орта жасайды, деп жалғастырды ол.
"Біз соңғы 6 жыл бойы зерттеу жүргізіп келеміз және оның тиімді нәтиже беретінін көрдік. Робот өзін қалай ұстауы керек. Қандай әдістерді қолданған дұрыс. Робот бағдарламасы патенттелген. Біз аутизмі бар балалардың әлеуметтік және танымдық дағдыларын дамыту үшін оқу жоспарын құрдық", - деп атап өтті Сандығұлова.
Робот сабақ кезінде баланың қатысуын қадағалайды және оның дамуы туралы жеке ақпарат бере алады, деді ол. Ата-ананың статистикасы бар және осыған сүйене отырып, олар не нәрсеге назар аудару керектігін түсіне алады.
"Аутизмі бар балалардың ата-аналары үшін баланың даму динамикасын көру маңызды. Мысалы, экспрессивті дағдылардың қалай дамитынын білуге болады. Барлық әлеуметтік және когнитивті дағдылар бойынша оларда статистика бар. Осылайша олар баланың күшті жақтарын түсінеді және қандай дағдыларды дамыту керектігін көреді", - деп атап өтті сұхбаттасушы.
Роботерапия әдістемесін 2018-2019 жылдары республикалық балаларды оңалту орталығының базасында Назарбаев Университетінің HRI lab (адам және робот зертханасы) ғылыми тобы сынақтан өткізді. Бұл әдістеме Шымкент, Талдықорған, Павлодар және Өскемендегі 4 орталықта енгізілді. Тағы 18 орталықпен келісім жасалған.