Ресейліктер - Sputnik Қазақстан, 1920, 28.02.2022
Ресейдің Украинадағы арнайы әскери операциясы

Қырымдағы әмбебап десант кемелері палубалық Ка-65 "Минога" тікұшақтарымен толығады

© Sputnik / Виталий Аньков / Медиабанкке өтуАрхивтегі сурет
Архивтегі сурет - Sputnik Қазақстан, 1920, 11.07.2023
Жазылу
Президенттік кеме жасаудың 2050 жылға дейінгі бағдарламасы жоспарға сәйкес жүзеге асырылып жатыр. Украинадағы арнайы әскери операция Ресей әскери-теңіз флоты үшін жаңа кемелер жасаудың жоғары қарқынын бәсеңдетпейді, деп жазды ресейлік әскери шолушы Александр Хроленко.
Керчь қаласындағы "Залив" зауытында 23900 жобасының екі әмбебап десант кемесі (ӘДК) ("Иван Рогов" және "Митрофан Москаленко") құрастырылып жатыр. Олар теңізге шығар алдында жаңа Ка-65 "Минога" тікұшақтарымен толықтырылады. Толық әуе қанатымен сынақтар 2028 жылы басталады.
Әмбебап десант кемелерінің бортында Ка -65 "Минога" қайыққа қарсы, Ка-52К "Катран" көп мақсатты шабуылдау, Ка-31 радиолокациялық бақылау және Ка-27ПС іздестіру-құтқару тікұшақтары (барлығы 20-ға жуық машина) тұрақты болады.
Ресей әскери-теңіз флотына арналған Ка-65 тікұшағын әзірлеу 2016 жылы басталды, "Минога" техникалық жобасын әзірлеу туралы келісімге "Армия-2020" әскери-техникалық форумы барысында қол қойылды. Бұл жаңа машина қырық жыл бойы теңіз қызметінде болған қайықтарға қарсы Ка-27 тікұшағын алмастырады.
Бұған дейін "Вертолеты России" холдингінің бас директоры Андрей Богинский тәжірибелік Ка-65 тікұшағы алғашқы ұшуды 2025 жылы орындайтынын айтты. Сериялық өндіріс 2028 жылдан кешіктірілмей басталады.
"Минога" тікұшағы Камов схемасы бойынша, яғни екі ортақ білікті бұрандамен жасалуда. Жаңа технологиялар мен материалдарды пайдалана отырып, жаңадан жобаланып жатыр. Сондықтан әрқайсысының 3000 ат күші бар екі ТВ-117ВК газ-турбиналық қозғалтқышы бар Ка-65 алдыңғы Ка-27 тікұшағына қарағанда әлдеқайда қуатты және жеңіл болады. Қозғалтқышты басқару БАРК-6 цифрлық автоматты жүйесі арқылы жеңілдетіледі. "Минога" қару-жарақ кешені ресейлік қорғаныс өнеркәсібінің ең заманауи және тиімді үлгілерін қамтиды. Ка-65 радиоэлектронды аппараты әскер мен соғысты басқарудың автоматтандырылған жүйелерімен үйлесімді болады. Жаңа буындағы цифрлық байланыс кешені бейнеақпаратты, радиолокациялық мәліметтерді, навигацияны және дыбыстық байланысты қамтамасыз етеді.
Ка-65 тікұшағының қайықтарға қарсы, десанттық және көлік модификациялары, сондай-ақ арктикалық нұсқасы бар. Ол нұсқада бірегей навигациялық жүйе, қосымша жылыту жүйесі және төменгі температурада негізгі қозғалтқышты іске қосуға арналған энергия қондырғысы бар. РФ қорғаныс министрлігінің тапсырмасымен Ка-65 тікұшағының пилотсыз ұшатын нұсқасын дайындау ықтималдылығы жоғары.
"Минога" барлау, қайықтарға қарсы, десанттық тапсырмаларды кеме бортынан немесе жағалаудағы аэродромдардан орындайды және тәулік уақыты мен ауа райына қарамастан жұмыс істейді. Корветтен бастап авиатасымалдағыш крейсерге дейінгі барлық ресейлік кеме Ка-27 тікұшағын қабылдай алады және жаңа "Миноганы" тасымалдай алады.
Ка-65 тікұшағының жылдамдығы, ұшу қашықтығы, жүк көтергіштігі туралы деректер ашық дереккөзде жоқ. Дегенмен, алдыңғы нұсқасының сипаттамалары белгілі.
Ка-27 қайықтарға қарсы тікұшағы күндіз-түні, қолайсыз ауа райында - 500 метрге дейінгі тереңдікте, базадан 200 километрге дейінгі қашықтықта қарсы тараптың суасты қайықтарын анықтауға қабілетті. Тәжірибелік ұшу қашықтығы – 800 километр, ең жоғарғы жылдамдығы – 270 км/сағ.
Ка-27 арсеналы АПР-2 немесе АПР-3 зымырандарымен, шағын өлшемді УМГТ-1 торпедосымен, ОМАБ-25-12Д немесе ОМАБ-25-8Н теңіз бомбаларымен жаудың сүңгуір қайығына шабуыл жасауға мүмкіндік береді. Екі Ка-27ПЛ тікұшағы 2000 шаршы километрге дейінгі акваторияны қамтиды.
Ка-27ПС іздеу-құтқару модификациясында жүк көтергіштігі 300 килограмм болатын жүкшығыр бар. Бұранда қанатты машина 5 баллға дейінгі теңіз толқуы кезінде де жұмыс істейді, белгіленген нүктеге автоматтандырылған ұшу мүмкіндігі бар.
Жаңа Ка-65 "Минога" тікұшағы барлық модификациядағы алдыңғы Ка-27 тікұшағына қарағанда күшті және жетілдірілген болады деп болжау қисынды, деп жазды Хроленко.
Сондай-ақ негізгі базаның, 23900 жобасының әмбебап десант кемесінің мүмкіндіктерін де ескеру қажет. Бұл кеме француздық Mistral тікұшақ тасымалдағышынан барлық көрсеткіш бойынша асып түседі. Ресейлік ӘДК бортында Ка-65 тікұшақтары негізгі жағалаудан 6 000 теңіз миль қашықтағы аудандарда, іс жүзінде Дүниежүзілік мұхиттың кез келген аймағында әрекет ете алады.
2020 жылдың 20 шілдесінде Керчь қаласында "Залив" кеме жасау зауытында (Қырым көпірінен сегіз шақырым жерде) 23900 жобасының 40 000 тонна су сыйымдылығы бар әмбебап десант кемесінің құрылысы басталды.
Жоспар бойынша "Иван Рогов" әмбебап десант кемесі бірінші болып теңізге шығады. Құрғақ док Керчь зауытында ұзындығы 350 метрге дейін және ені 58 метрге дейін жететін, су сыйымдылығы 300 000 тоннаға дейін, екі немесе үш корпусты кемелерді бір уақытта жасауға мүмкіндік береді.
Кәсіпорын мамандары 2-3 дәрежелі әскери кемелер мен ядролық энергия қондырғысы бар кемелерді жасау тәжірибесіне ие.
Қырым Ресейге қайтарылғаннан кейін "Залив" зауыты РФ әскери-теңіз флотынан 22 кеме дайындауға тапсырыс алды. Бұл алдағы көп жылға жеткілікті жұмыс.
"Ресей тікұшақтары" холдингі құрамына кіретін "Ростех" Ресей қорғаныс министрлігі үшін қару-жарақ өндірісін одан әрі арттыруға дайын екенін мәлімдеді.
Әскери шолушы Александр Хроленконың Telegram арнасы.
Жаңалықтар
0