https://sputnik.kz/20221215/qazaqstandyqtar-yandekstaksi-zhumysy-30377378.html
Қазақстандықтар "Яндекс.Такси" жұмысына шағымданды
Қазақстандықтар "Яндекс.Такси" жұмысына шағымданды
Sputnik Қазақстан
Тұрғындар желіде такси шақыруға арналған қосымшаның жұмысына шағымданды 15.12.2022, Sputnik Қазақстан
2022-12-15T15:01+0500
2022-12-15T15:01+0500
2022-12-15T15:05+0500
қазақстандықтар
яндекс
https://sputnik.kz/img/07e5/06/10/17362356_28:0:3669:2048_1920x0_80_0_0_727fca5870c091a53d56e4457771ab6f.jpg
АСТАНА, 15 желтоқсан – Sputnik. "Яндекс Go" такси қызметінің пайдаланушылары тапсырыс кезінде қиындық туындағанын хабарлады. Қазақстандықтардың айтуынша, такси шақырған кезде смартфон экранында белгісіз қате туралы хабарлама пайда болады. Компаниядағылар Sputnik Қазақстан тілшісінің сауалына ұсынған жауап бойынша, расында да қосымшада ақау болған. Бейсенбіде Қазақстанның монополияға қарсы агенттігі "Яндекс.Таксидің" тариф белгілеуін тексеріп жатқаны хабарланды. Биыл қаңтар айында агенттік такси парктерінің экономикалық қызметін үйлестіру белгілері бойынша "Яндекс.Таксиге" қатысты монополияға қарсы тергеу жүргізгені туралы хабарлады. Бұдан кейін агенттік "Яндекс.Таксидің" Алматы, Астана және Шымкент қалаларындағы 45 серіктесі бірдей тариф белгілегенін мәлімдеді.
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/07e5/06/10/17362356_483:0:3214:2048_1920x0_80_0_0_5408f88df21286fad672f7f151109cac.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
қазақстандықтар, яндекс
Қазақстандықтар "Яндекс.Такси" жұмысына шағымданды
15:01 15.12.2022 (жаңартылды: 15:05 15.12.2022) Тұрғындар желіде такси шақыруға арналған қосымшаның жұмысына шағымданды
АСТАНА, 15 желтоқсан – Sputnik. "Яндекс Go" такси қызметінің пайдаланушылары тапсырыс кезінде қиындық туындағанын хабарлады.
Қазақстандықтардың айтуынша, такси шақырған кезде смартфон экранында белгісіз қате туралы хабарлама пайда болады.
Компаниядағылар
Sputnik Қазақстан тілшісінің сауалына ұсынған жауап бойынша, расында да қосымшада ақау болған.
"Техникалық себептерге байланысты кейбір пайдаланушылар көлікке тапсырыс беру кезінде қиындық туындаған. Қазір қызмет штатты режимде жұмыс істеп тұр. Қолайсыздық үшін кешірім сұраймыз және мұндай жағдай қайталанбауы үшін барлығын жасап жатырмыз", - деп хабарлады компанияның баспасөз қызметі.
Бейсенбіде Қазақстанның монополияға қарсы агенттігі "Яндекс.Таксидің" тариф белгілеуін тексеріп жатқаны хабарланды.
Биыл қаңтар айында агенттік такси парктерінің экономикалық қызметін үйлестіру белгілері бойынша "Яндекс.Таксиге" қатысты монополияға қарсы тергеу жүргізгені туралы хабарлады.
Бұдан кейін агенттік "Яндекс.Таксидің" Алматы, Астана және Шымкент қалаларындағы 45 серіктесі бірдей тариф белгілегенін мәлімдеді.