Дизель отыны бойынша шағым қабылдайтын жедел желі ашылды

© Pixabay / Bryan Santos Мобильный телефон
Мобильный телефон - Sputnik Қазақстан, 1920, 27.08.2022
Жазылу
НҰР-СҰЛТАН, 27 тамыз – Sputnik. Энергетика министрлігі мен ірі жанар-жағармай құю станциядары дизель отыны мәселелері бойынша азаматтардың шағымдары мен өтініштерін қабылдау үшін жедел желіні іске қосты, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан министрліктің ресми сайтына сілтеме жасап.
Жедел желі арқылы кел келген азамат жанармай құю станцияларындағы заң бұзушылықтар туралы тікелей министрлікке хабар бере алады.
"Энергетика министрлігінің жедел желісіне оператор бекітілді, ол келіп түскен өтініштерді бақылап, талдап отырады. Азаматтардан алынған ақпараттың дұрыстығы тексерілгеннен кейін негізсіз әрекеттер мен заң бұзушылықтардың барлық фактілері тиісті шара қолдану үшін құзыретті мемлекеттік органдарға берілетін болады", - дейді министрлік мамандары.
Call-center: Қалалық: +7 (7172) 78-69-55
Ұялы байланыс: +7 (708) 812-02-31
Telegram / WhatsApp: +7 (708) 812-02-31
Сондай-ақ, ірі жанар-жағармай құю станцияларының жедел желілері де іске қосылды. Клиенттерді қолдауға арналған жедел желі стационарлық және мобильді нөмірлер бойынша, сондай-ақ танымал мессенджерлерде қолжетімді.
Qazaq Oil және ҚазМұнайГаз
Call-center: 9911
Telegram / WhatsApp: +7 (771) 046-46-46
Sinooil
Call-center: 8-800-070-01-80
Helios
Қолдау орталығы: 8-800-080-5444
Telegram / WhatsApp: +7 (777) 708-00-39
Қалалық телефондар үшін: helios.kz/kontakty
Газпромнефть Call-center: 8-800-080-10-08
Жаңалықтар
0