Көлікті бақылау саласындағы бюджет шығыны жылына 10 млрд теңгеге жетеді

© Sputnik / Абзал КалиевТеңге, монета
Теңге, монета - Sputnik Қазақстан, 1920, 03.08.2022
Жазылу
НҰР-СҰЛТАН, 3 тамыз – Sputnik. Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің басшылығы көлікті бақылау саласындағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау нәтижесін талқылады.
"Комитет бақылауды автоматтандыруды қамтамасыз етпеген, бұл деректердің манипуляциясына және кінәлі тұлғалардың кетуіне ықпал етеді, нәтижесінде көліктің 90%-ы мемлекеттік реттеуден тыс қалады, ал жинау және айыппұл түріндегі бюджеттің жыл сайынғы шығындары 10 млрд теңгеден астам соманы құрауы мүмкін", - деді агенттіктің 1-ші қызметінің басшысы Мұрат Ахметов.
Ахметов көліктік бақылау саласында сыбайлас жемқорлыққа жоғары бейімділік байқалатынын, іс жүзінде барлық бағытта сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталғанын атап өтті.
Шетелдік рұқсат бланкілерімен алаяқтық бойынша 5 топ 2 мың рұқсат алды, инспекцияға тек 4% қайтарылды, бұл олардың қайта сатылғанын көрсетеді.
Өткен жылы 435 мың жалған диагностикалық карта берген 54 оператор анықталды.
Теміржол тасымалдаушыларын айқындау жөніндегі конкурстар қағаз өтінімдер бойынша өткізіледі. Субсидиялар болжамды көрсеткіштер негізінде төленеді. Нәтижесінде тасымалдаушылар өз шығындарын шығыстардың баптарын асыра отырып, болжамды сомаларға "шығарады".
"Кеме қатынасы қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында "Қазақстан су жолдары" РМҚК жыл сайын 9 млрд теңгеден бөлінеді, бұл ретте осы қаражат қажеттілігінің тиісті есебі жоқ", - деп атап өтті агенттіктің баспасөз қызметі.
Басшылардың жазаланбауы сыбайлас жемқорлыққа жағдай жасайды. Іс жүзінде әрбір басшы жанында оның қарамағындағылар тарапынан сыбайлас жемқорлық қылмыстар жасалды, жұмыста сәтсіздіктер де болды, бұл ретте министрлік басшылығы оларға тиісті шаралар қабылдаған жоқ.
Жаңалықтар
0