https://sputnik.kz/20220213/adamdar-aleumettik-zheli-22748514.html
Адамдар әлеуметтік желіде неге сағаттап отырады
Адамдар әлеуметтік желіде неге сағаттап отырады
Sputnik Қазақстан
Америкалық ғалымдар адамдар неге әлеуметтік желіде қысқа видеоларды көріп, уақыттың жылдам өтіп кеткенін неліктен байқамай қалатынын анықтады 13.02.2022, Sputnik Қазақстан
2022-02-13T12:23+0500
2022-02-13T12:23+0500
2022-02-13T12:23+0500
қоғам
әлеуметтік желілер
адам
https://sputnik.kz/img/781/76/7817611_0:0:4000:2251_1920x0_80_0_0_e7c3fa361b60c4323caec7209f3ad5b5.jpg
НҰР-СҰЛТАН, 13 ақпан — Sputnik. Ғалымдар адамдар әлеуметтік желіде видеоны жиі көрген сайын тағы көре бергісі келетінін айтты. Корнелль университетінен Кейтлин Вулли мен Уортон бизнес-мектебінен Марисса Шариф алты жарым мың адамға сауалнама жүргізіп, олар неге бірнеше сағатты әлеуметтік желіде өткізетінін анықтады. Анықталғандай, адам видеоны көп көрген сайын тағы көре бергісі келеді. Зерттеу авторларының есебі бойынша, 5 видеоны көргеннен кейін тағы көруге деген құлшыныс 10%-ке артады.Сонымен қатар ол видеолар мән-мазмұны бойынша бір-біріне ұқсас болады. Бұл әдет адамдарға қайтадан өз ісіне оралуға кедергі болады. Бір тақырыптағы видеоларды көруді ми таныс әрі қолжетімді міндет түрінде қабылдайды. Мысалы, видео көруді күнділікті шаруаларымен үйлестіре алатын адам басқа тақырыптағы контентке оңай ауыса алады.
https://sputnik.kz/20210110/tanymal-tiktoker-ustaldy-15962279.html
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңалықтар
kk_KK
Sputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kz/img/781/76/7817611_572:0:4000:2571_1920x0_80_0_0_c0d91ce144b8b2e5d62e4efd0526032b.jpgSputnik Қазақстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
әлеуметтік желілер, адам
Адамдар әлеуметтік желіде неге сағаттап отырады
Америкалық ғалымдар адамдар неге әлеуметтік желіде қысқа видеоларды көріп, уақыттың жылдам өтіп кеткенін неліктен байқамай қалатынын анықтады
НҰР-СҰЛТАН, 13 ақпан — Sputnik. Ғалымдар адамдар әлеуметтік желіде видеоны жиі көрген сайын тағы көре бергісі келетінін айтты.
Корнелль университетінен Кейтлин Вулли мен Уортон бизнес-мектебінен Марисса Шариф алты жарым мың адамға сауалнама жүргізіп, олар неге бірнеше сағатты әлеуметтік желіде өткізетінін анықтады.
Анықталғандай, адам видеоны көп көрген сайын тағы көре бергісі келеді. Зерттеу авторларының есебі бойынша, 5 видеоны көргеннен кейін тағы көруге деген құлшыныс 10%-ке артады.
Сонымен қатар ол видеолар мән-мазмұны бойынша бір-біріне ұқсас болады. Бұл әдет адамдарға қайтадан өз ісіне оралуға кедергі болады. Бір тақырыптағы видеоларды көруді ми таныс әрі қолжетімді міндет түрінде қабылдайды.
Мысалы, видео көруді күнділікті шаруаларымен үйлестіре алатын адам басқа тақырыптағы контентке оңай ауыса алады.