Қоғам

"Азаматтарға арналған үкімет" жасанды интеллект технологиясын енгізбекші

© Sputnik / Алексей Даничев / Медиабанкке өтуРобот
Робот - Sputnik Қазақстан
Жазылу
НовостиTelegram
Халыққа қызмет көрсету орталықтарында бақылау камералары орнатылып, клиенттердің көңілкүйі қадағаланатын болады

АСТАНА, 29 қараша — Sputnik. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік қызмет көрсету саласында жасанды интеллект технологиясын енгізуді жоспарлап отыр, деп хабарлады мемлекеттік корпорация басқарма басшысы Серік Кенжебаев Астанадағы "Мемлекеттік басқарудағы инновациялық технологиялар: Цифрлық Қазақстан" конференциясында.

"Бұл ұзақ мерзімді жоба, оны жүзеге асыруды қолға алдық. Жасанды интеллект әртүрлі дереккөздерден ақпарат жинап, машиналық оқыту есебінен дамитын болады, сондай-ақ бұрынғы өтініштер негізінде түрлі мәлімет береді. Деректер көзі мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынған мәліметтер, арыздар талдауы және бірыңғай контакт-орталығына түскен ұсыныстар, азаматтардың әлеуметтік желілерде, жаңалықтар таспасында қалдырған жазбалары болады", — деп түсіндірді Кенжебаев.

Жасанды интеллектті енгізбес бұрын электронды үкімет eGov.kz платформасын, 1414 бірыңғай контакт-орталығын мемлекеттік корпорация қарамағына өткізу және өтініш берушінің қызмет көрсетулерге еш қиындықсыз қол жеткізуін қамтамасыз етуге арналған жалпы платформа құру әрі дамыту шаралары атқарылады.

Әлеуметтік желі - Sputnik Қазақстан
Қоғам
Абаев жасырын пікір қалдыруға неге тыйым салынғалы отырғанын түсіндірді

Мемлекеттік корпорация қызмет көрсетулер барысында ірі көлемде деректер жинайтын болады —  Big Data. Оларды өңдеу әрі талдау қызмет көрсету сапасын арттыруға септігін тигізбек.

Сонымен бірге, ХҚКО-тарында клиенттердің қызмет көрсетуге қаншалықты қанағаттанғандығын тексеру жүйесі енгізілмек, ол үшін азаматтардың көңіл-күйін бақылайтын бейнебақылау камералары орнатылады.

Бір жағынан, мамандардың айтуынша, халықтың өз-өзіне қызмет көрсете алтын цифрлық орталықтарын — e-ХҚКО-тарын енгізу арқасында кәдімгі ХҚКО-тарына келушілер саны қысқармақ.  Алғашқы цифрлық орталық 20 қарашада Астанада ашылды. 

"Цифрлық ХҚКО — бұл мемлекеттік қызмет көрсетудің жаңа форматы, мұнда азаматтар қоғамдық кіруге рұқсат пункттері, мемлекеттік корпорация арнайы павильондарындағы Connection point өз-өзіне қызмет көрсету секторының көмегімен электронды өтініш бере алады. Осылайша бұл бағытты жүзеге асыру халыққа қызмет көрсету сапасын жақсартып, халықтың цифрлық сауаттылығын арттырады, фронт-кеңселердің жүгін азайтады", — деп ойын түйіндеді Кенжебаев.

Жаңалықтар
0