Қаладағы кептеліс – барлық ірі қаланың қасіреті. Олардың әрқайсы оны өзінше шешіп жатады. Бір қалада метро ұзартылса, бір жерде жеңіл рельсті көлік іске қосылады және қоғамдық көлік үшін арнайы жолақтар бөлінеді. Ал енді бірі арнайы авиатакси паркін іске қосады.
Оңтүстік Корея астанасында келешекте қоғамдық көлік түрінің біріне айналуға қабілетті жаңа Volocopter 2x ұшқышсыз ұшқышының тұсаукесері өтті. Сеул әкімшілігі әзірлеген "Жол картасы" бойынша қалада әуе көлігі 2025 жылы іске қосу жоспарланған.
Таксидің алғашқы үлгісі былтыр ұсынылды. Содан кейін жолаушыларды әуе арқылы тасымалдауға қабілетті ұшқыш Оңтүстік Корея астанасында көкке көтерілді.
Биыл қала билігінің назарына қашықтан басқару режимінде, сондай-ақ қолмен басқаруға болатын екі орындық аэротакси ұсынылды. Көлік электр қозғалтқышымен жабдықталған. Сондықтан шығарынды болмайды.
Сондай-ақ іс-шарада қалалық әуе көлігін бақылауға арналған жүйелер және дрондар қонатын және ұшырылатын порттарға арналған патенттелген жарықтандыру жүйесі көрсетілді.
Оңтүстік Кореяның көлік министрлігінің бағалауы бойынша, 30-50 шақырым қашықтықтағы әуе қызметтері жол жүру уақытын 20 минутқа дейін қысқартады. Ал автокөлік бұл шақырымды бір сағат жүріп өтеді.
Инчхон халықаралық әуежайынан астана орталығына сапар 93 доллар болуы мүмкін. Бұл такси бағасынан қымбат, бірақ Оңтүстік Кореяның көлік министрлігі 2035 жылы көлік нарығы жетіле бастаған кезде баға шамамен 17 долларға дейін төмендейді деп отыр.