19:50 05 Наурыз 2021
Тікелей эфир
  • USD419.45
  • EUR504.64
  • RUB5.68
Колумнист
Қысқа сілтеме алу
11810

Әлемге танымал Бе-200 көп нысаналы ұшақ-амфибиялар Ресей әскери-теңіз флотына қабылданды. Бұл әскери-теңіз авиациясының операциялық әлеуетін арттыра түседі

Машина жүктемемен жоғары көтерілуі бойынша жиырмадан астам әлем рекордын орнатып, өз тобында еш бәсекелеске дес бермейтінін көрсетті.

Ресей ӘТФ теңіз авиациясының ұшу құрамын әскери дайындау және қайта жаттықтыру орталығына 14 шілде күні РФ қорғаныс министрлігі үшін құрастырылған "Альтаир" Бе-200 ұшақ-амфибия жеткізілді. Сынақтан өткізу мақсатында пайдалану басталып та кетті. 2018 жылғы келісімшарт бойынша ӘТФ-ке Бериев атындағы Таганрог авиациялық ғылыми-техникалық кешенінен іздеу-құтқару модификациясындағы тағы екі ұшақ жеткізілуі керек. Алдағы уақытта Ресей ӘТФ үшін "Альтаир" құрастыру жалғаса бермек.

РФ қорғаныс министрлігі Балтық, Солтүстік, Тынық мұхит, Қара теңіз флоттарында теңіз авиациясының амфибиялық жасақтарын құруға ниеттеніп отыр. Бұл әскери патрульдеу, іздеу-құтқару жұмыстарының мүмкіндіктерін арттыра түседі. Ресей ӘТФ-ке арналған Бе-200 ұшақтары конструкциясы мен функциялары жағынан басқалардан айтарлықтай ерекшеленіп тұрады.

Бұған дейін Бе-200 ұшақ-амфибияларының шамамен 20 данасы шығарылған болатын. Олар Ресей мен Әзербайжан төтенше жағдай министрліктерінің пайдалануына берілді. Ұшақтың алты модификациясы бар: іздеу-құтқару, патрульдік, көліктік, санитарлық, жолаушылар, өртке қарсы. Қай салада екенін арнайы таңбаланған аббревиатура айқындайды. Мысалы, БЕ-200П патрульдеу үшін қолданылады және мемлекеттік шекараны бұзушыларды үлкен қашықтықта анықтауға арналған бақылау жабдығының көптігімен ерекшеленеді. Өртке қарсы БЕ-200ЧС экспортқа арнап шығарылады. Дәл осындай ұшақтың біреуін Әзербайжан сатып алса, 2016 жылы "ұшатын қайыққа" Қытай тапсырыс берген.

Жаңа жұлдыз

Бүгінде РФ қорғаныс министрлігімен алты "Альтаирге" келісімшарт жасалды. Мұның әскери-теңіз флоты үшін пайдасы айтпаса да түсінікті. Бе-200 "Альтаир" реактивті қозғалтқыштары бар әлемдегі ең үлкен заманауи ұшақ-амфибиясы теңіз шекаралары мен экономикалық аймақтарды патрульдеуге, іздеу-құтқару қызметтерін атқаруға, 1500 километр радиустағы және 10 мың метр биіктікте 5 тоннаға дейінгі жүкті тасымалдауға қабілетті. Қанатының астында орналасқан Д-436ТД қуатты қозғалтқыштары 710 км/сағ (крейсерлік – 365 км/сағ) жылдамдықпен ұшуға мүмкіндік береді. Ұшақ толқын биіктігі 1,3 метрге дейінгі теңізге қона алады, ал ұшу үшін оған, мейлі суда болсын, құрғақта болсын, небәрі 1500 м оталу қашықтығы қажет. Бұл ашық теңіздегі ӘТФ кемелеріне жүкті жедел әрі қауіпсіз жеткізу үшін маңызды. Сондай-ақ, автономдық база мүмкіндігі, ұшулардың жоғары қауіпсіздігі және қозғалтқыштардың бірі істен шыққан жағдайда суға қону мүмкіндігі Бе-200 ұшағының қосымша артықшылықтары болып табылады. Ұшақ екі жүз милялық жағалау маңында алты сағатқа дейін патрульдеу жүргізе алады.

"Альтаирды" игеру барысында РФ қорғаныс министрлігі оны бейбіт мақсатта қолданатынын мәлімдеді. Десек те, Бе-200 әмбебап әуе платформасы арнайы жабдықтың кең түрін орналастыруға, күрделі соғыс мәселелерін шешуге мүмкіндік береді. Сонымен, ӘТФ арналған ұшақтың патрульдік модификациясында әуе көлігінің бортында анықтаудың оптикалық-электрондық жүйесі мен операторлардың автоматтандырылған жұмыс орындары, сондай-ақ, командалық-тактикалық, радиолокациялық, радиогидроакустикалық, магнитті метриялық жүйелер, радиотехникалық барлау мен  қаруларды басқару кешендері орнатылуы мүмкін.

Тағы оқыңыз: Төртінші буынды МиГ-31 ұшағының мүмкіндіктері

"Альтаир" теңізде, жерде және әуедегі нысандарға барлау жүргізе алады, арнайы операцияларды қамтамасыз етіп, апатқа ұшыраған ұшақ, кеме және суасты қайықтарының экипаждарын іздестіре алады. Сондай-ақ, аталған ұшақ әскердің жеке құрамы мен қару-жарақты тасымалдауға, аэродромдық желісі жоқ аудандардағы жаралылар мен науқастарды эвакуациялауға қабілетті.

"Ұшатын қайыққа" заманауи борттық радиоэлектронды жабдық, соның ішінде, жаңа дәуірдің пилотаждық-навигациялық кешені орнатылған. Ұшақ кез келген физикалық-географиялық және климаттық жағдайда ұша алады. Мамандар Бе-200 "Альтаир" көп нысанды ұшағының келешегі зор екенін айтады.

Каспий ортасы

Бе-200 алғашқы жасағын Каспийде құру жоспарланып отыр. Айта кету керек, күні кешеге дейін Ресей ӘТФ Каспий флотилиясында жеке теңіз авиациясы болған жоқ. Шағын авиажасақтар Азаматтық және Ұлы Отан соғысы кезінде ғана флотилия құрамына кірген. Каспий теңізі "Альтаир" үшін сынақ полигонына айналатын тәрізді.

Бе-200 ұшақ-амфибияларының экспорттық әлеуеті жоғары және лайықты бәсекелесі жоқ.

Канаданың Bombardier компаниясы бортына 5,3 тонна су тией алатын CL-215 "ұшатын қайықтар" өндірісін 1990 жылдан бері тоқтатқан болатын. Әлемде шамамен мұндай 120 машина бар. Ал 6 тонна су тиейтін және PW123AF екі турбобұрандалы қозғалтқыштары бар Bombardier CL-415 және соның негізінде құрылған көп нысанды патрульдік 415MP сатып алушыларды үркітетін баға категориясында тұр. 25 жылдың ішінде 80 дана 415МР машинасы сатылған. Әйтсе де, Bombardier 415 көп көрсеткіші бойынша "Альтаирден" қалып тұр.

Жапониялық ұшақ-амфибиялар US-1A (1971 жылғы) және US-2 (2007 жылғы топтамада) іздеу-құтқару бойынша қабілеті төмен. Қытайдың ShinMaywa атты әуе кемесі тым қымбат. ҚХР 1985-1986 жылдары небәрі төрт SH-5 көп нысанды ұшақ-амфибияны жасап шығарды. Олар тек іздеу-құтқару жұмыстары үшін қолданылады. Ал, қытайлық AG600  ұшақ-амфибияның техникалық қиындықтары көп. Қытайлықтардың өрт сөндіру үшін ресейлік Бе-200 ұшағына тапсырыс беруі де тектен тек емес. Яғни, параметрлері бойынша "Альтаирге" тең келетін бәсекелес әлемде жоқ.

Тақырып бойынша

Ресей флоты жаңа кемелермен толығады
АҚШ-тың СНВ-3 келісімшартынан шығуы неге әкеп соғады
Кілт сөздер:
Каспий, ұшақ, Ресей
Загрузка...

Басты тақырып