Қытай, Қазақстан және Ресейді жаңа теміржол және өзен порты байланыстырады

Жоба аясында 120 шақырым теміржол тқөселіп, Шығыс Қазақстанда өзен порты салынады
Sputnik
АСТАНА, 23 желтоқсан – Sputnik. Қытай мен Ресей арасында Қазақстан аумағы арқылы өтетін жаңа мультимодальды транзиттік дәліз 2025 жылы іске асырыла бастайды деп жоспарланып отыр.
Жаңа желі Ертіс өзені арқылы және одан әрі Обь өзені арқылы Солтүстік теңіздерге шыға алады, деп хабарлады ҚХА ақпарат агенттігі.

Бүгін мәжілісте көлік министрі Марат Қарабаев мәлім еткендей, қазіргі уақытта Қытай бағытындағы теміржол бекеттері жобалық қуатын толық пайдалануда. Өткізу қабілеті 28 миллион тонна, биылғы сұраныс 30 миллион тонна.

Бақылау-өткізу бекеттерінің өткізу қабілетін арттыру шаралары қолға алынуда.

Атап айтқанда, жылына қосымша 20 миллион тонна жүк тасымалдауға мүмкіндік беретін Бақты – Аягөз жаңа темір жолын іске асыру басталды. Алтынкөл стансасын жаңғырту жоспарлануда. Бұл оның өткізу қабілетін 12-ден 21 миллион тоннаға дейін арттыруды қамтамасыз етеді.
Достық-Мойынты учаскесінде қабылдау және шығарып салу саябақтарын кеңейту жұмыстары жүргізілуде. Нәтижесінде Қазақстан мен Қытай арасындағы теміржол пункттерінің өткізу қабілеті 2,5 есеге артып, 76 млн тоннаны құрады.
Министрдің айтуынша, бұл жоба аясында Қытаймен шекарада төртінші теміржол бекетін ашу, Тұғыл ауылына (Шығыс Қазақстан облысындағы – ҚХА жаңалықтары) 120 шақырымдық теміржол салу және өзен портын салу жоспарлануда.
"Бұл енді ғана басталып жатқан жаңа жоба. Келесі жылдың мамыр айында Қытай, Қазақстан және Ресей көлік министрлері деңгейінде үшжақты кездесу өткіземіз", - деді Қарабаев.
Жоба Ертіс өзені арқылы және одан әрі Обь өзені арқылы Солтүстік теңіздерге шығатын Қазақстан аумағы арқылы Қытай мен Ресей арасында жаңа мультимодальды транзиттік дәлізді қалыптастырады.
Тасымалдаудың болжамды көлемі жылына 2,5 млн тоннаны құрайды.