АСТАНА, 12 қыркүйек – Sputnik. Осьтік жүктемелер бойынша нормативтік талаптар 2003 - жылы қабылданды. Барлық норма Еуразиялық экономикалық одақтың еуропалық стандарттары мен нормаларына сәйкес келеді.
Талаптар жолдардың жүк көтергіштігін ескере отырып, олардың сақталуын қамтамасыз ету мақсатында белгіленген. Бір оське рұқсат берілетін жүктеме 10 тоннаны, қос осьтер үшін 16 тоннаны, құрылысшылар үшін 24 тоннаны құрайды, егер олардың осьаралық қашықтығы 1,3-тен 1,8 метрге дейін болса, осы тәртіп қолданылады. Мұндай деректерді ОКҚ алаңдарында Автомобиль көлігі және көліктік бақылау комитетінің төрағасы Алтай Әлі келтірді.
"Біздің елде 5 млн-ға жуық автокөлік құралдары жолдармен жүреді, ал негізінен жолдарды 55 мыңға жуық самосвал бұзады, бұл автокөлік құралдарының жалпы санының 1,5% - ы. Мен бұл кем дегенде әділетсіз деп санаймын. Мемлекет жыл сайын автомобиль жолдарын салу мен жөндеуге миллиардтаған қаражат бөледі және жол инфрақұрылымының сапасын жақсартады. Сондықтан біздің міндетіміз - олардың сақталуын барынша қамтамасыз ету", - деп атап өтті спикер.
Сондай-ақ ол тасымалдаушыларды алаңдататын жүктерді тіркемемен тасымалдау тәртібі мәселесін қозғады. Көліктік бақылау кезінде самосвалдың өзі бөлек, ал оның тіркемесі де бөлек тексеріледі. Сондықтан жүктерді тіркемемен тасымалдау экономикалық тұрғыдан тиімді, өйткені тіркеменің корпусы жеңіл және оның арқасында көп жүк тасымалдауға болады.
"Сонымен бірге салмақ параметрлерін бұзғаны үшін жауапкершілік жүк жөнелтушіге де жүктеледі. Сондықтан біз карьерлермен, бетон зауыттарымен де қатар жұмыс жүргіземіз, оларға көліктерге артық жүк салмай тиеуді ескертеміз. Жүк жөнелтушілерге қатысты көзделген талаптарды бұзғаны үшін 30 - дан 100 АЕК-ке дейінгі мөлшерде әкімшілік айыппұл салынды", – деп атап өтті Алтай Әлі.
Мысалы, Астанада 53 бетон зауыты мен 1137 миксер (бетон тасығыш) бар, олар да салмақ параметрлерін бұзушы болып табылады және жол төсеміне зардап келтіреді.